Bushehr

نمایندگی فروش بخار شوی کارشر - بوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

بخارشوی همه کاره کارشر (کارچر) مدل SC ** دستگاهی چند منظوره برای تمیز کاری می باشد ، که تمیزی آسان را بدون استفاده از هیچ ماده شوینده ای فراهم می کند. این دستگاه با داشتن 4 سری برای تمیز کاری کلیه سطوح سخت ، کف و پارکت کارایی دارد. ضمنا تمیز کاری اجاق گاز ، بخش های مختلف آشپزخانه ، هود ، سینک ظرفشویی و حتی سرویس های بهداشتی امکان پذیر می باشد.
بخار قوی در این مدل می تواند پنجره ها ، دوش حمام ، آینه ، شیر دستشویی ، کاشی ها و سری تنظیم اجاق گاز را تمیز کند. سری تمیزکاری تیز ( بخارشوی درزها ) و برس کوچک برای تمیز کاری روی اجاق گاز و سرویس بهداشتی کارایی دارد.
مخزن آب دارای المنت ** وات بوده و ظرفیت مخزن نیز 1 لیتر است.
فشار حداکثری 3.2 بار در این دستگاه در حالی ایجاد می شود که مجهز به قفل ایمنی بوده و با قفل شدن درب درپوش مخزن ، امکان باز شدن آن وجود نخواهد داشت. به مانند تمام دیگر مدلهای بخارشوی کارچر ، ایمنی و کیفیت در بالاترین حد استاندارد خود قرار دارد.
فروشگاه اینترنتی بورسیکا دارای نمایندگی بخار شوهای کارشر و عرضه کننده بهترین لیست قیمت فروش بخار شوهای کارشر می باشد.فروشگاه اینترنتی بورسیکا دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنایع و معادن می باشد و خدماتی همچون : ارسال و تحویل رایگان در شهر تهران در همان روز،پرداخت به صورت آنلاین ، پرداخت درب منزل پس از دریافت کالا ویژه سفارشات تهران، ارسال به سرتاسر نقاط کشور، تعویض 10 روزه تضمین کالاو… به مشتریان خود ارائه می نماید.
با خرید به صورت اینترنتی در زمان و هزینه خود صرفه جویی کنید واز مزایای فروشگاه اینترنتی بورسیکا استفاده نمایید.


کد آگهی : 53306
بازدید : 10692
★★★★★★★★★★ 5/ 5 10692
Your رای: