Bushehr

بازرگانی دیباذر - بوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت بازرگانی دیباذر با هدف ورود به عرصه ی واردات پارکت ، ام دی اف ، ورق هایگلاس ، قرنیز ، پروفیل و ... به مدیریت آقای بنیادی در سال ** پایه گذاری شد و با اخذ نمایندگی انحصاری از کارخانجات بنام و متعهد به استانداردهای جهانی در راستای فعالیتهای خود ، توانست نام خود را در لیست شرکتهای مطرح وارد کننده ی فراورده های چوبی ثبت نماید.

کیفیت،تنوع و زیبایی اصول رعایت شده در انتخاب محصولات ارائه شده توسط شرکت میباشند و افتخار این گروه تجاری است که توانسته پاسخگوی نیازهای اصلی طراحان دکوراسیون داخلی و همکاران فعال در صنعت ساختمان باشد.

پیشنهادات و انتقادات سازنده ی شما هموار کننده ی مسیر پیش رویمان است و مشتاقانه پذیرای نظرات شما همکاران و مشتریان عزیز هستیم .


محصولات ما عبارتند از :
پاركت پاركلام،MDF چامسان، انواع کاغذ دیواری رومنس، ورق های هایگلاس آرکوپا


پاركت پاركلام محصول كشور تركيه ، تهيه شده بر اساس استانداردهاي جهاني و متشكل از چهار لايه وي‍ژه و منحصر بفرد جهت محافظت پاركت از محركهاي خارجي در برابر تغيير رنگ ، فرسودگي ، خدشه دار شدن ، رطوبت كف و همچنين ايجاد ظاهري زيبا، طبيعي و مستحكم ، پيشنهاد گروه بازرگاني ديباذر براي هر چه زيباتر كردن منازل شما





کد آگهی : 24003
بازدید : 9406
★★★★★★★★★★ 5/ 5 9406
Your رای: