Bushehr

کنسانتره مرغ گوشتی - جیره نویسی - کنسانتره طیور - مشاور درمانی مرغداری - دارو - ضدعفونی - کنسانتره 2/5% مرغ - بوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
منصور خسروی
آدرس
بهارستان -اصفهان
تلفن
031-36543036
فکس
031-36540224
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

شرکت دامپروران سپهر زنده رود ( گروه تولیدی لاوان ) با بیش از سی سال تجربه ، با همکاری کارشناسان دامپزشکی و تغذیه و اساتید دانشگاه ، شروع به فعالیت نموده و در عرصه تولید، مشاوره علمی و خدمت رسانی جهت تهیه انواع مکمل و کنسانتره های دام و طیور پیشتاز است .
انواع تولیدات شرکت به شرح زیر است :
• کنسانتره 5/2 % مرغ گوشتی لاوان ریال ( Royal Lavan )
• کنسانتره 5/2 % مرغ گوشتی لاوان اسپشیال( specialLavan)
کنسانتره های لاوان در کیسه های 25 کیلوگرمی کامپوزیت با لایه داخلی پلی اتیلن با کیفیت مناسب و قابلیت اختلاط آسان با منابع انرژی و پروتئین داخلی (کنجاله سویا ، ذرت و گندم) را در محل مرغداری و همچنین کارخانه های تولید خوراک طیوررا فراهم می کند .
مواد تشکیل دهنده کنسانتره های لاوان: کنجاله سویا ، گلوتن ذرت ، مکمل ویتامینه و معدنی (ویژه) مونو یا دی کلسیم فسفات ، آنزیم فیتاز، متیونین، لیزین ، محرک رشد و اشتها ، کولین کلراید و مولتی آنزیم

میزان مصرف هفته اول 30کیلو گرم و بعد از آن 25کیلوگرم در هر تن است که در مقایسه با برندهای مقرون به صرفه تر است و موجب رضایت مرغداران می باشد .

دیگر خدمات شرکت دامپروران سپهر زنده رود :
1) چنانچه می خواهید از اقلام خوراکی دیگری نیز در جیره استفاده نمایید، با دامپروران سپهر زنده رود تماس گرفته تا جیره اختصاصی برای شما فرموله شود.
2) تولید سوپر استارتر – پیش دان – میان دان – پایان دان 1 و 2
3) عرضه کنسانتره اسب لاوان با فرمولاسیون متخصصین تغذیه دانشگاه فرای برلین ( آلمان ) و تولید شده با مکمل ویژه اسب و با کیفیت ترین مواد اولیه.
4) مشاور درمانی و تغذیه توسط متخصصین.
5) انواع دارو – مکمل– افزودنی ها– ضدعفونی کننده ها– پارافین و ...
کنسانتره 2/5% مرغ گوشتی - جیره نویسی - کنسانتره طیور - مشاور درمانی مرغداری - دارو - ضدعفونی


کد آگهی : 117305
بازدید : 7571
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7571
Your رای:
جدیدترین آگهی های ساير خدمات بازرگاني در بوشهر 1 مورد
مشارکت و نیاز به سرمایه

مشارکت و نیاز به سرمایه

خانم ایزدپناه
1394/6/29 15:56:35

عنوان: 5طرح بزرگ و پر سود در جنوب کشور یک شرکت بومی در استان بوشهر دارای 5 طرح بزرگ اقتصادی و پرسود است که یک طرح آن ایده ای بسیار بزرگ و پر سود است که پس از سال اول هر سال…