Bushehr

استخدام بازاریاب تلفنی در شهر سوسنگرد - بوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
رضا دهقانی
آدرس
سوسنگرد-
تلفن
07136251355
موبایل
09171197941
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

فروشگاه اینترنتی نیربای دات آی آر، وابسته به شرکت ژوبین به تعدادی بازاریاب تلفنی مبتدی و حرفه ای با درآمد مکفی نیازمند است. آموزش رایگان بازاریابی از ما، کار از شما. می توانید به سرعت در عرض چند ماه حرفه ای شوید و درآمدی چند میلیونی داشته باشید.
برای درک بهتر روند کار ادامه این آگهی را حتما بخوانید!
این شغل نیاز به صرف زمان چند ساله برای یادگیری ندارد، شما می توانید با اندک آموزشی اصول اولیه را بیاموزید و وارد حرفه ی بازایاب تلفنی شوید و به تدریج در طول گذشت زمان بر مهارت و تجربه خود بیفزائید. ضمن اینکه این کار نیاز به سرمایه ندارد، هر فردی که در خانه یا محل کار یک تلفن داشته باشد می تواند کار خود را به عنوان بازاریاب تلفنی آغاز کند. البته این را در نظر داشته باشید نباید در این شغل بسیار زود نا امید شوید؛ با پشتکاری قوی می توانید به مرحله ای برسید که هر دقیقه از وقت شما چند صد هزارتومن ارزش دارد. بنابراین با تجربه های اندوخته شده از تماس تلفنی، می توانید پله ای برای موفقیت در بازاریابی تلفنی به دست آورید.

افرادی که متمایل به فعالیت در این زمینه هستند می بایست رزومه کاری خود را به آدرس ایمیل dr.rezadehghani7@yahoo.com ارسال نمایند. ( عنوان ایمیل باید این باشد: “متقاضی بازاریابی تلفنی”). در رزومه شما می بایست موارد زیر گنجانده شود:
– مشخصات فردی ( نام و نام خانوادگی، سال تولد، شماره شناسنامه و کد ملی)
– عکس
– سابقه کاری (هر گونه سابقه کاری دارید را توضیح دهید)
– مختصری در مورد خود ( حداکثر یک صفحه در مورد خود توضیح دهید)

کد آگهی : 117178
بازدید : 7796
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7796
Your رای:
جدیدترین آگهی های استخدام و آماده به کار بازرگانی بازارياب ، ویزیتور در بوشهر 1 مورد
آگهی استخدام سراسری

آگهی استخدام سراسری

خانم ایزدپناه
1394/6/29 15:56:35

آگهی استخدام سراسری(پذیرش محدود با مزیت رسمی شدن در شرکت){94} شرکت کارآفرینان نوین تجارت اقدام به استخدام تعدادی از جوانان تحصیل کرده و خوش فکر و کارآفرین و افراد با …