Bushehr

فروش ماسک سه لایه کش دار - بوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مهدی مرادی
آدرس
کاشان-
تلفن
09132017112
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

با توجه به گسترش روز افزون آلاینده های هوا و همچنین ریز گردها و شیوع بیماری‌های واگیر دار استفاده از تصفیه کننده‌های هوا امری اجتناب ناپذیر می‌نماید. یکی از تجهیزات مورد استفاده در این زمینه ماسک‌های بهداشتی می‌باشد که به دلیل در دسترس بودن و استفاده آسان بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته است.
شرکت پاوان طب با بهره گیری از تجربه چندین ساله در امر تولید پارچه‌های بهداشتی-پزشکی اقدام به راه اندازی خط تولید ماسک سه لایه کش دار نموده است و محصولی با بهترین کیفیت را در اختیار مصرف کنندگان قرار داده است. در این دسته از ماسک‌ها از یک لایه ملت بلون در وسط استفاده می‌شود که نقش اصلی تصفیه هوا را بر عهده دارد. متاسفانه در بعضی از محصولات وارداتی به جهت کاهش قیمت تمام شده از لایه‌های جایگزین مانند اسپان باند به جای ملت بلون استفاده شده است که این امر موجب کاهش شدید عملکرد تصفیه هوا می‌شود. از این محصول می‌توان در مکان‌های عمومی، بیمارستان‌ها، دندان پزشکی‌ها و موارد مشابه استفاده نمود.
مصرف کالای با کیفیت حق هر شهروند ایرانی است.


کد آگهی : 115463
بازدید : 11333
★★★★★★★★★★ 5/ 5 11333
Your رای: