Bushehr

فروش اینورتر با توان خروجی 700 وات تا 5000 وات - بوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت مهندسی زرین الکترونیک اصفهان
آدرس
زرین شهر -اصفهان - زرین شهر - خیابان شیخ بهایی جنوبی - شرکت مهندسی زرین الکترونیک اصفهان
تلفن
03152272225
موبایل
09134224510 
فکس
03152272225
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

اینورتر ( inverter ) یا مبدل برق دستگاه الکترونیکی است که جریان مستقیم ( DC ) را به جریان متناوب ( AC ) تبدیل می کند.
در بسیاری از صنایع که تغذیه عمدتاً با ولتاژ DC تامین می شود ، قسمتهایی با عنوان اتاق باتری تعبیه شده که معمولاً ولتاژ و جریان مورد نیاز را فراهم می کند . (مثلاً سیستم های مخابراتی که ولتاژ 48 ولت DC تغذیه ی LOCAL LOOP مشترکین را فراهم می کند) در این سیستم ها توسط برق شهر یا ژنراتور و با استفاده از شارژر، باطری ها شارژ شده و تغذیه DC سیستم تامین می شود.
اینورتر های تولیدی شرکت زرین الکترونیک دارای استابلایزر و شارژر داخلی بوده و می تواند هم جریان خروجی را کنترل کند و هم اینکه باتری ها را شارژ کند و نیازی به شارژر خارجی ندارد. کلیه اینورتر های تولید داخل بوده و قابل رقابت با انواع خارجی می باشد.این محصولات قابل استفاده در سیستم خورشیدی نیز می باشد. این محصولات دارای 2 سال گارانتی تعمیر و 6 ماه گارانتی تعویض می باشد.

کد آگهی : 114498
بازدید : 7794
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7794
Your رای: