Bushehr

فروش یو پی اس با توان های مختلف 1KVA-7KVA - بوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
شرکت مهندسی زرین الکترونیک
آدرس
زرین شهر -اصفهان - زرین شهر- خیابان شیخ بهایی جنوبی - شرکت زرین الکترونیک اصفهان
تلفن
03152272225
موبایل
09134224510
فکس
03152272225
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

یو پی اس دستگاهی است که در هنگام قطعی برق و یا تغییرات ولتاژ ناشی از نوسانات برق ، برق مورد نیاز را از طریق برق ذخیره شده در باتری تأمین می نماید.
یو پی اس سونر از معدود یوپی اس هایی است که طراحی و تولید آن به طور کامل در ایران توسط شرکت مهندسی زرین الکترونیک اصفهان صورت می گیرد و تولید ملی می باشد. UPS های سونر با کیفیتی برتر و خدماتی متمایز از جایگاه ویژه ای در این حوزه برخوردار هستند به گونه ای که این دستگاه ها با گارانتی و ضمانت 6 ماه تعویض و 2 سال تعمیر عرضه می گردند.
یو پی اس های عرضه شئه توسط شرکت زرین الکترونیک می تواند طیف وسیعی از نیاز های اداری، صنعتی ، سرورها، دیتاسنترها، بانک ها و حتی نیاز های خانگی را پوشش داده و می تواند جوابگوی نیاز مصرف کنندگان باشد.
با توجه به نیاز و کارایی یو پی اس های لاین اینترکتیو به نسبت یو پی اس آنلاین ، در حال حاضر یوپی اس سونر با تکنولوژی لاین اینترکتیو تولید می شود و بدون قطعی برق و قیمت مناسب می تواند نیاز برق شما را تامین نماید و لذت خرید یو پی اس را برای شما چندین برابر کند.
کلیه یو پی اس های تولیدی شرکت زرین الکترونیک دارای یک هفته مهلت تست می باشند و در این مهلت چنانچه مصرف کنندگان محترم از نحوه کارکرد دستگاه ها ناراضی باشند می توانند دستگاه را عودت داده و وجه خود را دریافت کنند.


کد آگهی : 114497
بازدید : 7915
★★★★★★★★★★ 5/ 5 7915
Your رای: