Bushehr

تولید انواع پارچه های لمینت و کوتینگ بیمارستانی - بوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
مهدی مرادی
آدرس
کاشان-
تلفن
09132017112
موبایل
09132017112
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

کوتینگ شامل افزودن یک لایه پلیمری بر روی سطح پارچه (معمولا اسپان باند) می‌باشد که ماحصل آن افزایش استحکام و جلوگیری از عبور آب (واترپروف)، گرد و غبار و باکتری های هوازی از پارچه می‌باشد.
روش‌های متعددی برای رسیدن به این مطلوب وجود دارد. این روش به دلیل عدم استفاده از مواد حلالی و آلی، استانداردهای لازم برای مصارف بهداشتی و پزشکی را دارا و به عنوان بهترین روش، مطرح می‌باشد.
از این پارچه ها برای مصارفی نظیر ملحفه، زیر انداز، شان پک، پرفوره، گان بیمار، پک آنژیوگرافی و موارد بسیار دیگری می‌توان استفاده نمود.
تولیدی تک کاشان با بیش از 30 سال تجربه در صنعت پلاستیک و ماشین آلات این حوزه مبادرت به راه اندازی خط کوتینگ پارچه های یک بار مصرف بهداشتی نموده است و در این راستا همواره رضایت مشتری را سرلوحه کار خود قرار داده است.
از تمامی تولید کنندگان البسه بیمارستانی دعوت می‌شود تا جهت مشاوره و خرید با این تولیدی تماس حاصل فرمایند.
لباس یکبار مصرف البسه بیمارستانی پارچه ضد آب لمینت نان واون رول ملحفه پارچه کوتینگ


کد آگهی : 110396
بازدید : 13495
★★★★★★★★★★ 5/ 5 13495
Your رای: