Bushehr

کسب و کار تجارت الکترونیک - بوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
سجاد رضایی
آدرس
برازجان-استان بوشهر
تلفن
07734340501
موبایل
09374986453
ایمیل

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

سلام.
براي اطلاعات بيشتر براي بازرايابي لطفا به لينک سايت Your text to link... مراجعه کنيد
اگر مي خواهيد در يک شب ميليون در شويد.پس باماباشيد
الان برات متن کامل را همي ميزارم:
باسلام
شما با ثبت نام در سايت Your text to link... در يک شب ميليون در شويد.
1-
متن اول جهت پول دار شدن: از شما دعوت مي شود که آگهي هاي خود را در ايستگاه آگهي مسبي ثبت کنيد. آگهي هاي شما در ساير صفحات مسبي به بازديدکنندگان نشان داده مي شود. آگهي هاي شما داراي لينک مستقيم و بدون واسطه به سايت شما خواهد بود و به صورت ثابت در صفحه اصلي و ديگر صفحات مسبي نشان داده مي شود. ايستگاه آگهي مسبي، بازديدکننده هاي هدفدار و فراواني را به سمت آگهي هاي شما جذب مي کند و موجب افزايش بازديد و در نتيجه افزايش فروش محصولات و خدمات شما مي شود.
براي ثبت نام اينجا(Your text to link...) را کليک کنيد.
با سپاس
متن دوم جهت پول دار شدن: با عرض سلام و ادب خدمت شما فروشنده محترم
شما مي توانيد جهت افزايش فروش محصولات و خدمات خود در بخش فروشندگان ايران سي ان ثبت نام کنيد. ما براي محصولات و خدمات شما مشتري مي يابيم و شما پس از فروش محصولات و يا خدمات خود، درصدي از مبلغ فروش را به عنوان پورسانت به ما مي پردازيد، که اين درصد پورسانت، توسط خود شما تعيين مي شود. بازاريابهاي زيادي در سايت ايران سي ان به صورت شبانه روز به فعاليت مشغول هستند و فروش محصولات شما را به طور چشمگيري افزايش خواهند داد.
بسيار خوشحال مي شويم براي شما نيز يک بازاريابي حرفه اي را آغاز کنيم.
جهت کسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام به صفحه Your text to link...مراجعه کنيد.
با سپاس
فقط فقط فقط فقط با يک ثبت نام در سايت Your text to link...
2-
با عرض سلام و ادب خدمت شما فروشنده محترم
شما مي توانيد جهت افزايش فروش محصولات و خدمات خود در بخش فروشندگان مسبي ثبت نام کنيد. ما براي محصولات و خدمات شما مشتري مي يابيم و شما پس از فروش محصولات و يا خدمات خود، درصدي از مبلغ فروش را به عنوان پورسانت به ما مي پردازيد، که اين درصد پورسانت، توسط خود شما تعيين مي شود. بازاريابهاي زيادي در سايت مسبي به صورت شبانه روز به فعاليت مشغول هستند و فروش محصولات شما را به طور چشمگيري افزايش خواهند داد.

بسيار خوشحال مي شويم براي شما نيز يک بازاريابي حرفه اي را آغاز کنيم.

جهت کسب اطلاعات بيشتر و ثبت نام به صفحه Your text to link... مراجعه کنيد.
با سپاس
3-
سلام
از شما دعوت مي شود که آگهي هاي خود را با تخفيف باورنکردني در ايستگاه آگهي مسبي ثبت کنيد. آگهي هاي شما در ساير صفحات مسبي به بازديدکنندگان نشان داده مي شود. آگهي هاي شما داراي لينک مستقيم و بدون واسطه به سايت شما خواهد بود و به صورت ثابت در صفحه اصلي و ديگر صفحات مسبي نشان داده مي شود. ايستگاه آگهي مسبي، بازديدکننده هاي هدفدار و فراواني را به سمت آگهي هاي شما جذب مي کند و موجب افزايش بازديد و در نتيجه افزايش فروش محصولات و خدمات شما مي شود.
براي ثبت نام اينجا(Your text to link...) را کليک کنيد.
با سپاس
4-
با سلام
من سجاد رضايي هستم و من اين تجربه را دارم که دارم به شما مي گويم با عضويت در سايت(فروتل) تجارت االکترونيک کنيد و ميليون در شويد در روز هاي آتي آموزش کامل کل سايت هاي جهان براي تجارت الکترونيک که به صورت کامل و بدون نقص است خواهم گذاشت.
ثبت نام فروشنده(Your text to link...)
ثبت نام بازار ياب(Your text to link...)
باتشکر از همراي تان


براي اطلاعات بيشتر لطفا به سايت http://www.iranmad.loxblog.com/ مراجه کنيد
باتشکر

کد آگهی : 82448
بازدید : 5884
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5884
Your رای:
جدیدترین آگهی های خريد و فروش اينترنتي در بوشهر 1 مورد
کسب و کار تجارت الکترونیک

کسب و کار تجارت الکترونیک

سجاد رضایی
1394/5/8 13:29:53

سلام. براي اطلاعات بيشتر براي بازرايابي لطفا به لينک سايت Your text to link... مراجعه کنيد اگر مي خواهيد در يک شب ميليون در شويد.پس باماباشيد الان برات متن کامل را همي ميزارم: …