Bushehr

رفع کوبش ماکسیما و خودروهای رینگ اسپرت - بوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

این محصول با قرار گرفتن بین لوله فنر اصلی اتومبیل باعث می شود که فنرها به صورت نرمتر و بدون فشار عمل کنند و مزایای ذیل را به ارمغان می آورد :

1. کاهش صدای داخل اتومبیل

به صورت کاملاً محسوس صدای داخل اتومبیل کم می شود و لذت رانندگی را به شما القا می کند .

2. رفع کوبش اتومبیل هنگام عبور از دست اندازها

بسیاری از دست اندازها که همیشه مجبور بودید به خاطر عبور از آنها ترمز کنید اکنون دیگر قابل لمس نیستند. این مورد در خصوص ماشین های سنگین تر و چهار سیلندر به بالا یا ماشین هایی که از رینگ اسپرت استـفاده می کننـد بسـیار محسوس می باشد.

3. هندلینگ بالا هنگام پیچیدن

یکی از آیتم های مهم در انتخاب خودروهای امروزی هندلینگ بالا است و این امر در مورد بعضی از خودروهای به درستی رعایت نشده است . دارندگان نیسان ماکسیما سالیان سال است که از این مشکل در مورد عقب خود و در هنگام پیچش رنج میبرند و این محصول کمک شایانی خواهد کرد.

4. افزایش عمر کمک فنر و قطعات جلو بندی

5. نصب بسیار آسان در کمترین زمان ممکن

در کمتر از 10 دقیقه هر عدد بالشتک را میتوانید به راحتی نصب فرمایید

6.رفع نقص فنربندی موجود در غقب ماکسیما

کد آگهی : 23238
بازدید : 5727
★★★★★★★★★★ 5/ 5 5727
Your رای: