Bushehr

فروش عمده تنباکو - بوشهر

توضیحات آگهی
صاحب اگهی
آدرس
در صورتی که میخواهید آگهی شما در این صفحه نشان داده شود به قسمت تماس با ما مراجعه کنید.
تلفن
منقضی شده است.
موبایل
منقضی شده است.

همه روزه هزاران آگهی به منظور رفع نیاز های روزانه شما عزیزان در سایت "ایران گوگل" منتشر می شود.ایران گوگل" صرفا به معرفی کالا ها ، خدمات و نیازمندی های شهروندان می پردازد ، لذا هیچ گونه مسئولیتی در قبال محتوای آگهی و پرداخت های مالی کاربران ندارد.لطفا هنگام داد و ستد در فضای مجازی ، از صحت ادعای آگهی دهندگان اطمینان لازم را به دست آورید.برای کسب اطلاعات بیشتربه سایت پلیس فتا مراجعه نمایید :www.cyberpolice.ir

عفت رئیسی سرحدی با اشاره به این موضوع که عسل را به‌صورت موم‌دار خریداری نکنید، افزود: اولویت عسل‌هایی که در سطح شهر به‌صورت موم‌دار به فروش می‌رسد، دارای مومی با درصدی از پارافین هستند که برای سلامت افراد زیان‌آور است.

وی خاطرنشان کرد: زنبورعسل برای تولید هر گرم موم، شش گرم عسل مصرف می‌کنند. لذا تولیدکنندگان حقیقی عسل نیز معمولاً حاضر به فروش عسل با موم نیستند و از موم تولیدشده دوباره برای تولید عسل استفاده می‌کنند. .....

برای ادامه مطلب اینجا کلیک کنید

ا توجه به اینکه بهره برداری و فروش تنباکو در سراسر استان بوشهر از گیاه تنباکو تا به امروز بصورت سنتی انجام می شد ، من تصمیم گرفتم که برای اولین بار این کار را بصورت کاملا مجازی انجام دهم تا محصول مرغوب ( تنباکو ) این استان بدست تمامی هم میهنان عزیز برسد. از آنجایی که محصولاتی که در سایت tobacco.blog.ir قرار می گیرد از استان بوشهر و از محل کاشت و برداشت استان خریداری می شود پس مطمئن ترین قیمت برای خرید و یا فروش است. نرخ های قرار گرفته کاملا بروز و قابل اعتماد است.
کار این وب سایت چند منظوره است. و در سه مرحله طراحی شده است :
- پرورش تنباکو
- نگهداری تنباکو
- تجارت تنباکو ( خرید و فروش تنباکو )
می باشد. شما اگر در حال کاشت هستید می توانید از قسمت پرورش استفاده کنید. اگر در مرحله برداشت می باشید شما می توانید از قسمت نگهداری استفاده نمایید و یا اگر در مرحله تجارت هستید می توانید یک همکار بالقوه برای ما باشید.

کد آگهی : 15668
بازدید : 6035
★★★★★★★★★★ 5/ 5 6035
Your رای: